- 213
Челендж «Трейлерний парк»
Оригінальні правила челенджу: fuzzy-spork
Переклад та адаптація: rayla
Цей челендж випробує вашу здатність виживати на мінімальних ресурсах, дозволить мати велику сім’ю та боротися з життєвими труднощами.
Головне правило: Якщо щось приносить гроші “з повітря” – це заборонено! Не можна:
- Видаляти предмети у режимі покупки, щоб отримати гроші.
- Використовувати бонуси за життєві прагнення, що дають гроші.
- Отримувати дохід від кар’єрних нагород.
- Обирати високооплачувані кар’єри.
Тривалість: Челендж закінчується, коли спадкоємець третього покоління стає дорослим.
Рекомендовані доповнення: Seasons, Open for Business, Bon Voyage (Pets – бажано, але не обов’язково).
Моди/СС: Заборонені моди, що полегшують заробіток. (ACR та InTeen дозволені, якщо використовуєте). СС дозволені у випадку, якщо вони мають вартість.
1. Створення засновника та поселення
Засновник:
- Один сим (будь-якої статі) без навичок, знайомств та освіти, дорослого віку.
- Створення в CAS: характер, життєва мета, зовнішність обирається вами або генерується (генератор1 | генератор2).
Сим може бути імпортований, але повинен починати з нуля (без навичок, освіти і т.д.).
Поселення:
- Придбайте ділянку 4x4.
- Побудуйте трейлер за наступними правилами:
- Фундамент 6x20.
- Всі стіни мають бути пофарбовані.
- Обов’язково повинен бути дах.
- Мінімум дві кімнати під спальні та дві під ванні кімнати (На початку лишаються пусті через обмежений бюджет). Дозволяється планувати більше кімнат, але рух стін після зведення заборонений (крім перегородок, їх додавання/знесення може бути)!
- У кожній кімнаті з зовнішньою стіною має бути хоча б одне вікно.
- Вхідні та задні двері обов’язкові, кожна з мінімальною верандою (4 клітинки).
- Мінімальні меблі: плита, холодильник, 3 стільниці, мийка, унітаз, ванна (або ванна/душ, але не тільки душ!).
Димова сигналізація дозволена, якщо є кошти. Сигналізація проти крадіжки забороняється (за наявності дозволено встановлювати сигналізацію на машини, пункт 5).

Обмеження:
- Заборона додавати нові та зносити старі стіни (виключення - перегородки).
- За умови використання СС (додаткового контенту) вартість всіх матеріалів та меблів не має бути нульовою.
- До кінця челенджу на ділянці має бути місце для двох додаткових трейлерів, плануйте розташування першого трейлеру та наступних заздалегідь.
- Також на ділянці має лишитись місце для паркування машин (пункт 5), облаштування літнього розпродажу (пункт 6).

2. Спадкоємці
- Челендж триває 4 покоління: Засновник → 1-й спадкоємець → 2-й спадкоємець → 3-й спадкоємець.
- Кожне покоління має мати мінімум 4 вагітності (навіть якщо це двійня/трійня). Більше - дозволено (хоча, нашо воно вам треба 😣).
- Діти можуть бути від різних партнерів (включаючи інопланетян та зради).
- Усиновлені немовлята(виключно!) можуть бути спадкоємцями (але усиновлення не рахується як вагітність).
- Рослинні діти (PlantSim) не можуть бути спадкоємцями.
- Якщо дитина народилася поза межами основного будинку, вона не може бути спадкоємцем (крім випадку всиновлення немовлям).
Челендж завершується, коли третій спадкоємець стає дорослим.
3. Шлюб і стосунки
- Спадкоємці можуть мати будь-яку орієнтацію, але обов’язково повинні одружитися.
- Кого не можна одружувати: Діва та Містер Біг (The Diva and Mr. Big та інших богатеньких NPS, обирайте з розумом 🤭).
- Партнер має бути городянином або NPC (не ігровим симом: Дона Лотаріо брати в партнери не можна 😀).
- Переїзд партнерів до засновника може відбутись до весілля або вже після.
- Усі предмети, що були в інвентарі партнера, зберігаються до першого літнього гаражного розпродажу (пункт 5).
- Можна залишити один предмет для особистого використання.
- Кар’єрні нагороди партнерів дозволені, крім тих, що дають гроші (підсилювачі настрою/навичок можна використовувати).
- Перша вагітність повинна початися до весілля.
- Весілля обов’язкове! Вінчатися можна лише під час весільної вечірки.
- Весільна вечірка має включати бочку з пуншем - Punch Barrel ($145). Видалення бочки з пуншем можливе лише після її спустошення (коли вона коштуватиме 0 симолеонів). Якщо вона залишиться вартісною, бочка переходить в багаж.
- Весільна арка - єдиний предмет, котрий можна взяти “в оренду” з режима покупки і після весілля продати (та краще лишити арку в багажі для майбутніх поколінь).
- У засновника і кожного спадкоємця має бути фото зі своїм партнером з фотобудки (можна зробити фото на громадських ділянках).
4. Випадкові смерті
- Якщо партнер спадкоємця помирає раніше виконаної кількості вагітностей, спадкоємець може створити шлюб ще раз.
- Могили засновника та спадкоємців мають знаходитись на ділянці і бути вільними в доступі, щоб привиди могли вільно переміщатися. Могили інших членів родини можна залишити на громадських ділянках, в багажі або встановити на ділянці, з доступом чи без.
- Додатково: придбати засновнику офіційний костюм на повсякденний наряд за кілька днів до його можливої смерті (ви ж збираєтесь слідкувати за життям спадкоємця, щоб він дожив до щасливої старості, вірно?). Щоб привид спадкоємця виглядав солідно під час “прогулянок” на ділянці. За бажанням, цю додаткову умову можна додати кожному члену родини.
5. Спільний бюджет та робота
Бюджет після переїзду партнерів:
Будь-які кошти, які чоловік/дружина принесе в дім, можна використовувати відразу на купівлю меблів та облаштування ділянки.
Обмеження:
- До §5 000 - обмежень немає. Придбайте, нарешті, ліжко дитині! Ну або телевізор.
- §5 000-§8 000 - Купуйте пікап(The Smord P328 §2 250) та під'їзну дорогу (driveaway §150) - загалом §2 400.
- §8 000-§10 000 - Купуйте пікап(The Smord P328 §2 250), під'їзну дорогу(driveaway §150) та One Man’s Junk Car - стару машину для ремонту за §800 - загалом §3 200.
- §10 000-§12 000 - Час будувати новий трейлер! Умови будівництва аналогічні першому трейлеру.
- §12 000-§15 000 - Новий трейлер, пікап, під'їзна дорога та One Man’s Junk Car.
- Понад §15 000 - Час купляти ділянку для відпустки або некомерційну громадську ділянку (без ведення бізнесу). Розмір ділянки - мінімум 3x3. Всі кошти вище бюджету мають бути витрачені на цій ділянці (допустимо лишити в бюджеті сім’ї до §5 000 для витрат на домашній ділянці).
- Приклад ділянки для відпустки: сімейний кемпінг.
- Приклад для некомерційної ділянки: парк, туристична зона з гарячими джерелами, рибальські озера. Вилов риби в такому випадку дозволений всім: як сім’ї, так і відвідувачам ділянки.
- Використання таблички для відкриття/зачиненості бізнесу дозволяється (щоб постійні відвідувачі не заважати вашим симам “відпочивати” на некомерційній ділянці).
Відвідування таких ділянок сім’єю можливе в будь-який момент.
Спадок від померлих родичів:
У випадку отримання спадку використовуються такі ж обмеження, що і для бюджету після переїзду.
Працевлаштування:
- Після заселення в сім’ю партнер має звільнитись.
- Тільки один дорослий у родині може працювати (Партнер може обрати дозволену кар’єру після звільнення засновника/спадкоємця). Підліткам працювати заборонено.
- Дозволені кар’єри:
- Кулінарія (Culinary) до рівня 4 (хост/хостеса).
- Обслуговування (Slacker) до рівня 4 (продавець у музичному магазині).
- Кримінал (Criminal) до рівня 3 (букмекер, із додатковими штрафами).
Обмеження кримінальної кар’єри:
- Щоб влаштуватись на кримінальну роботу, спочатку симу потрібно пропрацювати в кулінарії або обслуговуванні до рівня 4.
- Щодня потрібно платити поліції 2 гномами (купувати після роботи, не продавати).
Якщо сим випадково отримує підвищення вище дозволеного рівня:
- Він негайно звільняється.
- Бонус від забороненого підвищення повністю витрачається на покупку будь-якого предмета в режимі покупок, після чого ховається в багаж.
6. Літній гаражний розпродаж
Якщо ви вже задаєтесь питанням “То куди дівати весь мотлох, що накопичується в багажі?”. Я відповім вам - час літнього розпродажу!
Коли в сім’ї наступає літо, дається можливість влаштувати літній розпродаж на домашній ділянці, за допомогою відкриття бізнесу.
- Розпродаж триває 1 день/рік, виключно влітку, з 7:00 до 19:00).
- Після відкриття бізнесу необхідно встановити ціни «смішно низькі» (-50% від роздрібної). А також треба придбати касовий апарат.
- Авто продавати не можна (ті, що на ходу та розібрані в тому ж числі).
- Можна придбати стенд для лимонаду, але користуватись ним дозволено лише раз в рік, на літньому розпродажі.
- Що не встигне продатись з речей, має знову відправитись в багаж або в спеціально побудований “сарай” (без доступу до речей, тобто закриваючи двері або не встановлюючи їх, пункт 10).
- Дозволено прокачувати бізнес, але без використання грошових пільг.
- Під час розпродажу бажано зачинити всі двері в житлові приміщення, аби усунути небажаних гостей вдома.
7. Виховання дітей
- Прокачувати навички тодлерам дозволено.
- Керування дітьми:
- Забезпечення життєвих потреб (щоб виключити візит соц.працівників).
- Будь-які дії, що пов’язані з підняттям настрою - лише тоді, коли шкала веселощів висока! (Коли дитина має низький рівень веселощів, давати дії на покращення настрою заборонено, дитина має впоратись сама).
- Тінейджери повністю неконтрольовані (окрім взаємодій через “Вплинути на…” (“Influence is…”).
- Виключення - дія з комодом/дзеркалом для зміни зовнішності та одягу.
- Вибір життєвої мети/характера/фетішів має бути рандомним (вручну або через генератор).
Виключення для Knowledge Sims (життєва мета Знання):
- Такі сими не можуть бути спадкоємцями, але:
- Вони можуть отримувати 5 команд на день (тільки для навичок).
- Вони можуть вступити до університету, але тільки зі 3 стипендіями.
Перебіг життя дітей в домі:
- Всі діти залишаються в будинку до дорослішання (виключення Knowledge Sims за умови вступу до університету).
- Якщо тінейджер утікає з дому, він втрачає право бути спадкоємцем. Викликати поліцію при втечі підлітка заборонено: він зробив свій вибір 🙂.
- Всі діти дорослішають самостійно. Торт - за бажанням і фінансовими можливостями.
- Після дорослішання усі діти, крім спадкоємця, мають виїхати з дому. Дозволяється віддати дитині один предмет з багажу або “сараю”.
Вибір спадкоємця пропоную зробити за допомогою рандому (або по вашому бажанню).
8. Домашні улюбленці (за бажанням)
За легендою, засновник трейлерної династії - собачник, тому ми мусимо зробити його ще щасливішим і додати в дім трохи пухнастиків.
- Перш ніж перший спадкоємець стане дорослим, на ділянці повинні жити принаймні дві собаки. Відтоді на ділянці завжди має бути принаймні дві собаки.
- Собак можна придбати шляхом усиновлення або дружби з безпритульними тваринами.
- Ви можете розводити собак, але будь-які цуценята, що народяться, повинні або залишитися на ділянці, або виїхати з дорослими дітьми.
- Для кожного собаки має бути окреме ліжко для домашніх тварин або собача будка (або комбінація ліжок та собачих будок).
- Собакам заборонено працювати (на жаль 😣).
- Інші дрібні тварини (папуги, рибки і т.д.) дозволені.
(Якщо вже дуже хочеться, замініть собак на котиків).
9. Гоббі, крафтинг, інше
- Усі предмети для гоббі дозволені. Крафтові вироби (картини, іграшки, вазони з квітами і т.д.) можна використовувати вдома. Продавати вироби можна під час літнього розпродажу (пункт 6) і виключно ті, котрі бути зроблені рукою засновника/спадкоємця.
- Дозволено копати скарби. Декоративні предмети можна використовувати вдома, все інше можна продати на розпродажі. Знайдені кістки можна віддати собакам.
- Дозволено шити одяг.
- Дозволено ритись в смітті.
- Членство в Садовому Клубі дозволено один раз за покоління.
- Криницю бажань можна використовувати для всього, крім грошей.
- Те ж стосується лампи Джина (ніякого бусту грошей).
- Надприродні сими дозволені.
- Якщо партнером вашого сима стає чаклунка, дозволено придбати їй казан і подіум для заклять. Це вважатиметься за один предмет із інвентарю нового члена родини (пункт 3).
- Виготовлені магічні предмети дозволені. Для використання дозволені предмети господарства, решта повинна залишатися в інвентарі чаклунки до наступного розпродажу.
- The Humble Computer (комп’ютер, котрий приносять симу при заселенні на ділянку) можна використовувати в побуті. Але продавати його заборонено. Якщо він зламається, ви можете віддати його дорослим дітям під час переїзду.
- Заборонено писати книги за гроші.
- Дозволяється написати одну книгу засновнику у похилому віці та передавати її спадкоємцям.
- Подарунки від інших симів (квіти після побачення, телевізор після прогулянки) можна використовувати в домі, але не можна продавати. Дозволяється віддати дорослій дитині під час переїзду.
- Ваш персонаж може виконувати «фрістайл» або грати на музичних інструментах за чайові, але лише під час вечірки вдома. Це його хвилина слави!
10. Побут
- Зламану електроніку не можна ремонтувати. Якщо телевізор, стереосистема або комп’ютер зламаються, вони відправляються в багаж. Дозволяється також облаштувати “сарай” для подібного мотлоху, без відкритого доступу до предметів (зачинені двері/без дверей).
- Лагодити дозволено лише сантехніку та предмети-гоббі (One Man’s Junk Car).
- Дозволяється замінити зламану техніку/сантехніку, придбавши нові предмети. Але зламані мають продаватись тільки під час літнього розпродажу, до цього лишаються в багажі або сараї.
- Робити ремонт в трейлерах дозволено: фарбування стін, підлоги. Стіни непорушні (окрім перегородок).
- Замінити вікна та двері дозволяється, але без продажу старих! Старі вікна/двері можна використати для будівництва сараю.
- Аналогічно зі світильниками (настінні та стельові). Світильники на стіл/підлогу можна продавати під час розпродажу.
Прикрашати ділянку рослинами, садовим декором необхідно!
11. Сервіс, наймані працівники, доставки
- Няні, дворецькі та покоївки заборонені.
- Є можливість найняти садівника, діджея, дезінсектора та бармена.
- Сваха (Matchmaker) дозволена.
- Найм ремонтника на ваш розсуд і лише для поломки сантехніки. Переконайтеся, що він не має доступу до будь-якої поламаної електроніки.
- Доставка продуктів заборонена! Дозволяється замовляти лише піцу або китайську їжу.
- Продукти купуються лише в подорожі на громадську ділянку.
Приємної гри :)